Svesni smo činjenice da živimo u dinamičkom okruženju i da se naše potrebe svakodnevno menjaju. To primećujemo u svim sferama života. Internet je ušao u pore našeg života i gotovo da ne postoji delatnost koja se ne može predstaviti i razviti putem interneta. Bilo da imate svoju firmu ili tek razvijate start up, bilo da želite da naučite nešto više o načinu promocije svojih proizvoda i usluga, digitalni marketing je centralna tačka od koje treba poći, a iz koje se dalje granaju različite tehnike i alati.
Tradicionalni marketing je oduvek ciljao publiku u pravo vreme, na pravom mestu. Danas, u digitalnom svetu, to znači da svoju ciljnu grupu treba da upoznate tamo gde provodi najveći deo svog slobodnog i radnog vremena – na internetu. Agencija za digitalni marketing je danas mnogo i one pružaju efikasne načine za privlačenje, angažovanje i zadržavanje kupaca na mreži. Iako je tradicionalni marketing i dalje u životu putem TV reklama, bilborda i letaka, digitalni marketing prednjači i odvija se elektronskim putem. Upravo tu možete tražiti svoju prednost.
Digitalni marketing predstavlja skup alata i tehnika koji se koriste u svrhu promocije i prodaje proizvoda i usluga putem interneta. Govorimo dakle o aktivnostima koje se svakodnevno razvijaju, fokusirajući se na život i navike ljudi na internetu. Njegova najveća prednost jeste segmentacija publike, odnosno fokusiranje na onu grupu koja će potencijalno biti zainteresovana za vaš proizvod ili uslugu. Na taj način budžet se štedi i usmerava se na tačno one potrošače koji bi potencijalno mogli da postanu korisnici vaših usluga.
Nedostatak stručnosti i vremena često su glavni razlozi zbog kojih mnoga poslovanja stagniraju, odnosno rade sve bez plana i šablonski. Upravo zbog toga agencija za digitalni marketing je specijalizovana da vaš trenutni problem i brigu pretvori u vašu najveću prednost. Usluge digitalnog marketinga prilično su široke – istraživanje tržišta, SEO optimizacija sajta, plaćeni google oglasi, community management, content marketing, izrada online prodavnica, kao i izrada web sajtova. U zavisnosti od vaših potreba i želja pravi se marketing strategija, odnosno dugoročno i kontinuirano prilagođavanje tržištu, na osnovu koje možemo očekivati rezultate.
Da li ste se ikada zapitali koga bi mogle da zanimaju vaše pretrage na Googlu? Negde u podsvesti znamo da svaka naša akcija na internetu ostaje zabeležena, ali kome je to važno? Ukoliko ste shvatili šta je digitalni marketing možete vrlo lako pomoću Googlovih alata uporediti pojmove za pretragu prema lokacijama, jezicima i vremenskim periodima. Tako se vrlo lako pronađu one ključne fraze koje su najrelevantnije za vaše poslovanje. Da pojasnimo – uz nekoliko koraka i preduzetih akcija možete tačno znati koliko je korisnika interneta naše zemlje u proteklih godinu dana na Google pretraživaču kucalo određenu frazu koja je značajna za vaš biznis – na primer : 101 ruža, anatomska obuća, patike za trčanje, koktel haljine, bele venčanice... Dakle, to je nešto što je svakako potrebno i malim i velikim biznisima! Ukoliko to ne možete da odradite sami, najbolje rešenje je obratiti se stručnjacima i prepustiti im taj deo posla.
Da li primećujete da sve više vaše konkurencije teži kreiranju web sajtova, ili bar naloga na društvenim mrežama? Zašto je to dobra odluka? Internet je postao naša svakodnevica. Tu plaćamo, kupujemo, tražimo i dajemo informacije, pa upravo zbog toga ima mnogo prednosti koje treba iskoristiti.
Ako bismo morali nekim parametrom da označimo vaš prvi cilj, onda bi taj parametar bio prisutnost i vidljivost na internetu. Na taj način se predstavljate potencijalnim kupcima i ulazite u njihove domove. Web sajtovi su lična karta nečijeg poslovanja – platforma na kojoj je za samo nekoliko sekundi moguće pronaći sve potrebne informacije bez napora. Takođe, profili na društvenim mrežama su veoma korisni, ako ne i najkorisniji u današnje vreme. Pametni telefoni su postali naša svakodnevica, facebook i instagram profile imaju skoro svi, pa tu prednost možete vrlo lako iskoristiti. Razvijajte svoje poslovne profile, delite koristan sadržaj, dajte kvalitetne informacije, odgovarajte na pitanja klijenata. Sve to pomaže razvitku vašeg brenda. Organski postovi su uvek odlični, ali ćete do najviše ljudi stići ipak plaćenim oglašavanjem. Ciljajući tačno određenu grupu ljudi, segmentirajući njihova interesovanja i godine, doprećete do vaše ciljne grupe.
Digitalni marketing je od vitalnog značaja za vaše poslovanje i upoznavanje ljudi sa vašim proizvodom ili uslugom. Ukoliko želite profesionalnog saradnika koji će podići vaš brend na viši nivo – kontaktirajte agenciju za digitalini marketing *nbgcreator iza koje stoji preko 300 uspešno završenih projekata.